Нові можливості простору
Заповніть форму
і зовсім скоро ви отримаєте доступ до курсу «Базовий маркетинг»
ФОП
Ваше ім’я
Посада
Область
Телефон
Електронна адреса
Курс «Маркетинг: базовий»
для всіх, хто працює з продажами від менеджера до керівника салону
час проходження — до 3 годин
формат: текст (читати) + додаткові матеріали (дивитися та аналізувати)
пройшов курс — візьми з полички пиріж… тобто, звичайно, іменний сертифікат
Маркетинг, який реально працює
Маркетинг можна розглядати як порожні балачки, а можна — як набір інструментів для ефективного продажу, заснованих на даних та аналізі:

• у першому випадку — кожний продаж ти будеш проводити навпомацки (ніч, туман, болото, десь виють вовки, незрозуміло, що робити, мамо, забери мене)
• у другому — у тебе на руках буде карта, план дій та кнопка для виклику підтримки з повітря
Ті, хто вже пройшов курс, пишуть:

• матеріал зрозумілий і структурований. Це круто
• після курсу у голові вибудовується чітка система
• багато практичних знать — можна брати і застосовувати в роботі
• спікер не нудний
Програма курсу:
Вступ
Основні терміни. Чим НЕ Є маркетинг
Що таке маркетинг
Визначення від Іллі Балахніна
Що таке стратегія? Яку модуль ми використовуємо для побудови стратегії?
S — це situation analysis, аналіз ситуації;
О — це objectives, цілі і завдання;
S — це strategy, стратегія, розробка продукту і бренду;
T — це Tools and Tactics, інструменти і тактика;
A — це actions, управління процесом;
C — це Control, контроль і коригування.
Модель SOSTAC: Situation analysis, Objectives, Strategy, Tools and Tactics, Actions, Control
Види досліджень
Які дослідження використовують у маркетингу? Які дослідження варто вивчати та використовувати у повсякденній роботі:
Основні параметри Формули Прибутку
Формула Прибутку — що це таке і для чого використовується?
1
2
3
4
5
6
Стратегія. Вибір стратегії
Як правильно обрати стратегію. На що варто звернути першочергову увагу
7
Управління продуктом та управління брендом
Основні інструменти для впливу
8
Управління маркетингом
Результати впровадження маркетингу на основі даних
4
модуль в курсі
3
години — тривалість курсу
14
днів — курс відкрито
12
хвилин щодня на проходження курсу
Програма курсу:
Курс буде корисним:
Власнику малого бізнесу
Если вы ничего раньше не слышали про маркетинг на основе данных – этот курс лучшая и самая простая вводная часть, после которой станет понятно, зачем для вашего бизнеса внедрение маркетинга данных
Керівникам та співробітникам, що працюють у продажах
Хочеш працювати з клієнтом і розуміти, що ти, власне, робиш? Вивчай курс, і на виході отримаєш простий, проте доволі детальний план дій
Курс буде корисним:
Навчайся та розвивайся з Віконда Академія!
Made on
Tilda