Нові можливості простору
Заповніть форму
і зовсім скоро ви отримаєте доступ до курсу «Базовий маркетинг»
ФОП
Ваше ім’я
Посада
Область
Телефон
Електронна адреса
Курс «Маркетинг: базовий»
для всіх, хто працює з продажами від менеджера до керівника салону
час проходження — до 3 годин
формат: текст + додаткові матеріали
іменний сертифікат по завершенні курсу
Від ситуативного маркетингу до маркетингу даних
Маркетинг — це перш за все набір інструментів для ефективного продажу, заснованих на даних та аналізі. За відсутності чітко вибудованої маркетингової стратегії кожний продаж міститиме велику долю випадковості — і тоді про планування щоденної роботи чи бізнесу в цілому не можна буде й вести мови

Впровадження маркетингової стратегії, заснованої на аналізі даних, забезпечує прогнозованість роботи — і тому підвищує її ефективність
Переваги курсу (за відгуками тих, хто вже його пройшов):

• структурований зрозумілий матеріал
• системна подача інформації
• велика частка практичних кейсів, які можна застосовувати в роботі
• досвідчений та приємний спікер
Програма курсу:
Вступ
Основні терміни. Чим НЕ Є маркетинг
Що таке маркетинг
Визначення від Іллі Балахніна
Що таке стратегія? Яку модуль ми використовуємо для побудови стратегії?
S — це situation analysis, аналіз ситуації;
О — це objectives, цілі і завдання;
S — це strategy, стратегія, розробка продукту і бренду;
T — це Tools and Tactics, інструменти і тактика;
A — це actions, управління процесом;
C — це Control, контроль і коригування.
Модель SOSTAC: Situation analysis, Objectives, Strategy, Tools and Tactics, Actions, Control
Види досліджень
Які дослідження використовують у маркетингу? Які дослідження варто вивчати та використовувати у повсякденній роботі:
Основні параметри Формули Прибутку
Формула Прибутку — що це таке і для чого використовується?
1
2
3
4
5
6
Стратегія. Вибір стратегії
Як правильно обрати стратегію. На що варто звернути першочергову увагу
7
Управління продуктом та управління брендом
Основні інструменти для впливу
8
Управління маркетингом
Результати впровадження маркетингу на основі даних
4
модуль в курсі
3
години — тривалість курсу
14
днів — курс відкрито
12
хвилин щодня на проходження курсу
Програма курсу:
Курс буде корисним:
Власнику малого бізнесу
Курс дає розуміння про те, як працює маркетинг даних, як його впроваджувати, а головне — навіщо це робити
Керівникам та співробітникам, що працюють у продажах
Проходження курсу дозволить вибудувати зрозумілу маркетингову систему, яка значно спростить роботу у плануванні та здійсненні продажів
Курс буде корисним:
Навчайся та розвивайся з Віконда Академія!
Made on
Tilda